Friday 4 August 2017

Progres pernute "cer de vara"/summer sky cushions - prima parte

 Bun regasit! 💙
Am inceput luna August cu vreme capricioasa,furtuna ,tunete etc...care a durat cateva zile.
Am refacut patratelele desfacute de fetita mea .E experta.Totii copii au contribuit... mare ajutor pentru mine  http://angelculorisicreatie.blogspot.co.uk/2017/07/ucenicii-mei.html
O pernuta ca un cer de vara am decis sa fac.Pernuta pentru flacaul cel mare.Isi doreste perdele albastre,de ce sa nu ii fac si pernuta ?! Lucrez pe ascuns la ea,e surpriza 😇 Am gasit,poate nu intamplator,un scul de ata la reducere(bulina pe eticheta inseamna sa schimbat lotul,culoarea va fi putin diferita si pretul e redus)....inca un ajutor si o incurajare, in acest proiect :)

 Perna cuprinde ,o parte cu un rand de "nori pufosi",patrate albe...o parte cu 4 patrate de un albastru inchis,pe centru si pe laterale un albastru mai deschis...
 Cam asa am procedat,am realizat patrate granny,un patern ajutator  ,exact cum procedez si eu Imbinarea o voi realiza cu metoda ascunsa.
 Capetele de ata,le-am legat unul de altul si le folosesc la o alta pernuta tunisiana .O pernuta care pare tesuta.Dosul va fi din material .
Va fi pentru flacaul cel mic 😇
 Imi place textura !
Imi place ca nodurile stau pe dos ;) si pot sa folosesc toate capetele de ata si ce patratele au ramas si creez si un design "din mers"

 Dungile albe dau un efect deosebit si jocul nuantelor de albastru

 Le-a desfacut si facut un mic ghem.Ghemul cel mare este inceput de el si terminat de surioara....arata ca o minge,dupa cum a dorit :)
Cosuletul il tin la indemana sa pot face cate putin...pe furis 😉
Pe curand...cu multe alte proiecte in lucru!
Pupici xx

No comments:

Post a Comment