Saturday 29 July 2017

Ucenicii mei :)

 Bun regasit!
Azi dimineata am fost hotarata sa fac putina ordine prin ate.Am dat de niste proiecte incepute cu anii in urma ...nu am mai gasit aceleasi culori la patura zig-zag cu verde si mov.Se intampla ca mereu se schimba culorile la Bonus DK si nu am cumparat fire cat aveam nevoie.Acum am invatat "lectia" .
Deci copii au ajutat la desfacut.Mandruta a desfacut patratelele si sa mirat cat de repede se face 😉este experta ,a facut si demonstratie !




 Doreste sa stie daca ati desfacut vreodata patratele :)
 Micutul a vrut sa faca o minge-ghem ..in alta postare va arat cum a iesit,avem un proiect cu firele rezultate!
Flacaul cel mare nu a vrut in poze ,el a desfacut partea de patura verde-mov.
 Mandru tare,micutul ! 💖


 A ajutat si micuta...e iubitoare de ate,de cand avea cateva luni.Micutul nu reusea sa desfaca un nod de la capat si a renuntat,dar a preluat surioara cu mult drag.

 Pana la urma am ramas sa terminam noi doua 😅💗si am facut planuri...
Pe curand!
Pupici xx

No comments:

Post a Comment