Wednesday 12 July 2017

Patratul floral numarul 4 - Bujorul alb

 Bun regasit 🌼
Bujorii sunt deosebiti,flori delicate,petale diafane...am ales sa crosetez unul alb,un soi deosebit cu multe,multe petale.
Metoda spirala,foarte usor de realizat !
 Inspiratia este in natura...cu fire Stylecraft Special DK. Alb (white) in principal,un verde(green gras) deschis,crud,primavaratic si un verde inchis (bottle ),pentru fond.

 Cam acesta este graficul.. se lucreaza doua tipuri de petale pe 62 ochi de lant folosind verde deschis Apoi cu alb se realizeaza petale micute din 3 ochi de lant,un piciorus dublu,3 ochi de lant in acelasi ochi,apoi piciorus alunecat in urmatorul,apoi se continua tot asa pana rezulta 19 petale ,urmate de alte 8 petale late si mai inalte ,realizate in doua ochiuri anterioare din 5 ochi de lant,3 picioruse triple,se trece in urmatorul ochi cu 3 picioruse triple si se coboara cu 5 ochiuri de lant,apoi in urmatorul ochi se face un piciorus alunecat,asta pentru a creea un mic spatiu intre petale...



 Metoda spiralata este preferata mea,usor de realizat, cu un ac de cusut,mai grosut prin fiecare zona indicata cu croseta,dus-intors.
Am realizat un video explicativ .Scuzati stangacia,dar priveam prin ecranul aparatului foto in timp ce coseam 😊


 Cu verde inchis(bottle)am realizat incadrarea in patratel.Am realizat 4 colturi din 2 picioruse duble si 4 ochi de lant intre colturi.
 Cam asa arata..
Apoi pe fiecare colt am realizat 2 picioruse duble,,3 ochi de lant,2 picioruse duble si pe fiecare latisor 7 picioruse duble,apoi am trecut la urmatorul coltisor,cu 2 picioruse duble,3 ochi de lant,2 picioruse duble si am continuat pana am terminat randul cu unirea cu un piciorus alunecat..
 Randul urmator trebuie sa aiba 11 picioruse duble intre colturi...in total 2+11+2=15 picioruse duble in total pe fiecare lat.
Va doresc spor la realizat Bujori ,pot fi si brosa 👄👄 pupici cu drag !

No comments:

Post a Comment