Monday 17 July 2017

Patratul floral numarul 8 - Muscata/Geranium de gradina


 Patratul floral  numarul 8 este o floare de Muscata/Geranium de gradina.Aceste muscate rezista an de an in gradini,nu necesita multa"atentie"..dar coloreaza atat de frumos ghivecele,parcurile,gradinile,cu nuante de bleo,albastru.O floare minunata albastru-mov sau alte soiuri roz-alb,roz,violet .Ma fascinat acest video
 Voi impartasi paternul cu mult drag 🌸
Croseta de 3,5 mm
Se incepe cu cerc magic,pe cerc 10 picioruse duble(dc),se incheie cu piciorus alunecat(sst)sa rezulte cerc,pe cerc se formeaza bucle/baza petalei, din 3 ochi de lant ,prin introducerea crosetei intre piciorusele duble anterioare,din doua in doua,vor rezulta 5 bucle,baza a 5 petale.
Fiecare petala cuprinde: 3 ochi de lant,1 piciorus dublu(dc),3 picioruse duble,1 piciorus dublu,3 ochi de lant si prinderea de baza cu un ochi alunecat si se trece la urmatoarea petala ...
 Ascunderea capetelor de ata am realizat-o cam asa,ca in poze.
Am crosetat un patrat solid granny si am cusut floarea ,potrivire pe centru si dispre mijloc spre margine am format sectiuni/steluta.
Apoi am prins fiecare petala cu 4 cusaturi in raze ,sa imite dungile accentuate ale petalelor .
 Am fost inspirata de aceasta fotografie.O fotografie din gradina publica din Antrim.A plouat in aceea zi,m-au fascinat culorile si ce efect au creat stropii de ploaie.
Spor la crosetat flori de Muscata! xx
Pot infrumuseta jachete,poncho,caciuli tricotate,manusi,genti etc

No comments:

Post a Comment