Wednesday 26 July 2017

Patratul floral numarul 25 - Clopotei

 Bun regasit !
Numarul 25-este ultimul patrat floral al paturici/gradina "Flori de Iulie"
Inspiratia este de la acesti Clopotei.Pentru prima oara in viata mea am vazut asemenea soi,urias, cu multe flori.
O spendoare!


 Pentru centrul florii am folosit culoarea mustar Stylecraft .Am inceput cu cerc magic,pe cerc am realizat 5 picioruse simple(sc).Am incheiat cu piciorus alunecat.
Cu albastru deschis,blue cloud Stylecraft am facut cate 3 ochi de lant si prins in fiecare ochi anterior,au rezultat 5 bucle,baza petalor.Pe fiecare bucla am realizat 1 piciorus simplu(sc),2 picioruse duble(dc),1 piciorus triplu(trebe),2 ochi de lant unit in primul ochi,apoi din nou in marginea piciorusului triplu anterior ,a rezultat un varf de petala,apoi in descrestere,1 piciorus triplu,2 picioruse duble(dc),1 piciorus simplu(sc)...am procedat la fel pentru toate cele 5 petale.

 Am realizat 3 flori.Firul de la centrul l-am ascuns cu acul ,dus-intors,apoi am cusut florile de patrat ,cusut in urma acului,printre petale .
 Patratul l-am realizat din fir verde primavaratic,spring green Stylecraft
 Spor la crosetat!
Daca aveti intrebari,lasati un coment :)
Pupici xx

No comments:

Post a Comment