Tuesday 25 July 2017

Patratul floral numarul 24 - Fucsia /Cercelus

 Bun regasit!
Iata am ajuns la numarul 24...inca un patrat si incheiem paturica!!!
De data asta a sosit randul cercelusilor sa "infloreasca".O floare draga mie,atat de gingasa si usor de crescut!Multe culori,forme,soiuri.
Am si in ghivece,am vazut diverse culori,soiuri in Belfast,la sera,o incantare!!!
Iata paternul:
Am inceput cu roz pal (peach Stylecraft),cu cerc magic,pe cerc am realizat 8(hdc)jumatate de piciorus dublu,strans firul,incheiat cercul cu 1(slip stitch)piciorus alunecat
Cu roz zmeura(raspberry Stylecraft) am format 4 petale in acest mod:o petala la fiecare 2 ochi anteriori...
3(ch) ochi de lant,4(dc) picioruse duble in acelasi ochi anterior,in urmatorul ochi anterior am realizat 4(dc) picioruse duble si 3 ochi de lant,am procedat asa pentru fiecare petala.
Au rezultat 4 petale care se inclina putin pe margini(imita petalele din centrul florii),am lasat un capat lung de ata pentru cusut floarea de patrat.

 Apoi cu fir roz inchis(candyfloss Stylecraft)am format lantisoare prin spatele petalelor,suportul urmatoarelor petale lunguiete.
Am inceput cu 1(slip stitch) piciorus alunecat ,1(hdc)jumatate de piciorus dublu,2(dc)picioruse duble,2(trebe)picioruse triple,2(ch)unite(join)sa rezulte o bobita(1picot),2 (trebe)picioruse triple,2(dc)picioruse duble,1(hdc)jumatate de piciorus dublu si 1(slip stitch)piciorus alunecat.Am trecut la urmatoarea petala si am procedat la fel,au rezultat 4 petale.

 Am ascuns capatul de ata,apoi am cusut floarea cam asa;de 2 ori in acelasi loc,apoi trecut la urmatorul spatiu dintre petale.
 Pentru patrat am folosit un verde luminos(bright green Stylecraft)
 Iata inspiratia mea...vreau sa mai fac,mai multe culori,pentru o caciulita.Domnisoara mea ma rugat sa ii fac astfel de flori la o caciulita,azi am cumparat si ata de caciula,un violet deschis superb (ea a ales culoarea).











 Intotdeauna am gasit diferite flori,acum erau Cercelusi,Muscate,Urzici




 Spor la crosetat ! Daca aveti intrebari lasati un coment va rog.
Pupici xx

No comments:

Post a Comment