Tuesday 25 July 2017

Patratul floral numarul 23 - (Anthurium) Cala tropicala

 Bun regasit!
Va prezint cel mai usor patern realizat de mine :)
Inspiratia a venit de la aceste plante tropicale Anthurium(Planta Zebra sau  Cala tropicala).Forma lor este deosebita,ca niste maini ce tin o lumanare...am dorit de mult sa creez un patern ,iata ca a sosit si randul ei !
 Am inceput cu lant din 15 (ch)ochi de lant si am procedat dupa cum indica in schema
Randul 1:
1 piciorus simplu(sc)
1 (hdc) jumatate de piciorus dublu
3 (dc)picioruse duble in urmatoarele 3 ochiuri anterioare
4 (trebe)picioruse triple(de 3 ori ata pe dupa croseta)in urmatoarele 4 ochiuri anterioare
3 (dc)picioruse duble
1 (hdc)jumatate de piciorus dublu
1(sc)piciorus simplu
1(slip stitch)piciorus alunecat
In varf alt piciorus alunecat
La fel am procedat pentru cealalta parte...in acest stadiu reprezinta o frunza :)
Randul 2:
1 picior alunecat + inca 1 piciorus alunecat
2 (sc)in urmatoarele 2 ochiuri anterioare
2(hdc)jumatate de piciorus dublu,in urmatoarele 2 ochiuri anterioare
2(dc)picioruse duble in acelasi ochi anterior
1(dc)piciorus dublu in acelasi ochi anterior
2(dc)picioruse duble in acelasi ochi anterior
1(dc)piciorus dublu in acelasi ochi anterior
2(hdc)jumatate de piciorus dublu
5 (slip stitch)in urmatoarele ochiuri anterioare
La fel am procedat si pentru partea cealalta
Am cusut o dunga alba si pe margine am prins frunza-floare cu fir rosu pe margine.
Spor la crosetat :)


 In Belfast este un loc drag mie,o sera florala.Rezist de dragul lor sa intru in sectiunea tropicala,cu o caldura foarte umeda.Sunt deosebite,culori diverse.Iata-le! 💗





O statuie fascinanta pe care o admir de fiecare data,sper ca va place si voua :)
Revin cu o noua floare,pupici xx

No comments:

Post a Comment