Tuesday 25 July 2017

Patratul floral numarul 22 - Albastrele ori Margarete albastre

 Bun regasit!
Am ajuns si la numarul 22! Inca 3 si incheiem patratele....
Margareta albastra/Albastraua intotdeauna ma fascinat .Floare foarte delicata,culori superbe...acum 2 ani am avut dar nu a rezistat pentru anul urmator.
 Am ales doua nuante de albastru ,un galben si mustar pentru centrul florii,firele Stylecraft au nuante ca cele reale...am realizat dimensiune mare si mica....

 Cu croseta de 3.50 mm ,am inceput cu galben(si una cu centrul din 13 ochi simpli,de culoarea mustar si petale albastru inchis),am facut cerc magic,pe cerc 12 picioruse simple,se poate si 13 :) atatea petale are floarea reala .
Cu albastru am format petale cu 4(ch) ochi de lant,1 piciorus triplu (dtr),4(ch) ochi de lant,unit in ochiul urmator cu 1(sst)piciorus alunecat...am procedat asa pentru fiecare petala :)

 Am ascuns capetele de ata cam asa,dus,intors
 Pentru floricica mica am inceput cu culoarea mustar,cu cerc magic ,pe cerc am realizat 6(sc) picioruse simple.Cu albastru inchis am format petale din 3(ch)ochi de lant,1(dc)piciorus dublu),3(ch)ochi de lant.Au rezultat 6 petale,cate una in fiecare ochi anterior,de pe centru/rozeta.
 Le-am cusut cu metoda in urma acului ,in aceasta ordine...

Spor la crosetat flori albastre 🍃💙sunt ideale si pentru palarii,caciulite,gentute,poncho,cardigane etc
Azi (mai tarziu) voi revenii cu alte flori,pupici xx

No comments:

Post a Comment