Monday 24 July 2017

Patratul floral numarul 21 - Floare de Galbenele/Craita

 Bun regasit!
Va daruiesc o floare spiralata,usor de realizat.Poate fi si Craita :)
Iubesc aceasta floare,are proprietati terapeutice,vindeca si coloreaza frumos gradinile,ghivecele.Am semanat si eu,cam tarziu,sper sa infloreasca curand.
Acestea sunt din anii trecuti,am adunat mereu flori pentru ceai .Au proprietati miraculoase pentru par,ten(de acum sunt necesare pentru preadolescentul meu care da semne de acnee) si pentru multe organe,ficat,stomac etc)




 Am inceput cu lantisorul din 68 de ochi.Am luat ata 1 data pe croseta si introdus croseta in ochiul 65 unde am facut 1 piciorus dublu,apoi 3 ochi de lant si prins in acelasi ochi cu piciorus alunecat,astfel sa format petala,in urmatorul am realizat 1 piciorus simplu,in urmatorul o petala  si tot asa apoi am taiat un mic capat de fir si tras prin ultimul ochi.Au iesit 34 petale,am rasucit prin spirala si cusut dus-intors spre centru,in spatele flori ,ca in fotografii.Apoi l-am prins de patratel ,cu o cusatura in x
 Voi face un video cu poze si il adaug in aceasta postare,azi.
 Abia astept sa infloreasca :)
 Asa arata floricica,pare 3D .
Am folosit verde meadow si galben/portocaliu sunshine de la Stylecraft .Croseta de 3.5 mm
Spor la crosetat
Pupici xx

No comments:

Post a Comment