Monday 24 July 2017

Patratul floral numarul 20 - Mac

 Bun regasit!
Macii,minunate flori..acestia sunt deosebiti!Petalele par sifonate,transparente,un soi deosebit.Erau printre ruinele unei case daramate.An de an infloresc pe acolo,vreau sa adun seminte, sa cultim si eu.
Culoarea este un portocaliu,coral.

 Eu am ales sa folosesc galben"sunshine",portocaliu"neon orange" si pentru patrat verde primavaratec,crud"spring green"💚💛
 Am inceput cu galben ,cu cerc magic,am lucrat 8 picioruse simple,strans de fir,a rezultat cerc,unit cu sst piciorus alunecat.
Cu portocaliu am facut 4 petale,in acest mod :3 (ch) ochi de lant,in ochiul urmator am realizat 6 (dc/tr)picioruse duble,3(ch) ochi de lant in urmatorul ochi ,tot de acolo alti 3 (ch)ochi de lant si in urmatorul ochi anterior,alte 6 (dc/tr)picioruse duble,3 (ch)ochi de lant,agatate cu piciorus alunecat in urmatorul ochi ..la fel am procedat si pentru celelalte 2 petale
 ...apoi am continuat cu partea superioara a petalei cu 3(ch)ochi de lant,2 picioruse duble in ocelasi ochi anterior,1 piciorus dublu in urmatorul,in urmatorul 2 picioruse duble,in urmatorul 1 piciorus dublu,in urmatorul 2 picioruse duble....(deci ca grafic ar veni asa \/ I \/ I \/ intre cele 3 ochiuri de lant de la marginile petalei) si 3 ochi de lant si am prins de ochiul anterior apoi alti 3 ochi de lant si prins de urmatoarea petala.Asa am procedat pentru fiecare petala :)
 Am cusut floarea de patratel,potrivit centrul florii cu cel al patratului.Cusut prin tehnica "in urma acului"
Spor la crosetat :) daca aveti intrebari,lasati coment.
Macii se pot realiza si pentru ornat palariute,bentite,cordelute,gentute,paturici etc
Pupici xx

No comments:

Post a Comment