Monday 24 July 2017

Patratul floral numarul 19- Anemona

 Bun regasit
Va prezint Anemona,o floare superba si usor de crosetat.Am realizat video(in engleza) cu mod de realizare.Voi detalia si in scris,in romaneste .
Cu albastru -movuliu ,am facut 5 ochi de lant,incheiat in primul ochi de lant,sa rezulte cerc.Pe cerc am realizat 9 (sc )picioruse simple ,incheiat cu (sst)piciorus simplu.
Cu  alb am realizat cate 2 ochi simpli in fiecare ochi anterior ,au rezultat 18.
Cu rosu am format 9 petale,in acest mod.in primul ochi anterior am realizat 4 ochi de lant,3 picioruse triple,in al 2 lea ochi anterior am realizat 3 picioruse triple si 4 ochi de lant,prins cu piciorus alunecat.Am continuat in acelasi mod pentru fiecare petala,dupa cum se vede si in video :) Spor la crosetat!
 De-a lungul anilor am crescut Anemone,iubesc aceste flori,sunt colorate(culori deosebite),catifelate si nu sunt pretentioase.
Par pictate asa-i ?  :)












Sper ca va place acest patern .Daca aveti intrebari,lasati un coment.Pupici xx

No comments:

Post a Comment