Friday 21 July 2017

Patratul floral numarul 17 - Nufarul

 Bun regasit 🍃🌸
Nu am cuvinte sa exprim bucuria din inima mea cand am vazut nuferi in curtea cuiva!  Aceasta floare imi este foarte draga.Imi aminteste de copilarie ,de lacul din cartier,de indrazneala de a intra acolo sa ii ating,miros.O floare care imi bucura inima 💗
 Iata ca se poate si improviza,un mic lac cu nuferi,pestisori,decoratiuni..


 Si uite asa am decis sa incerc sa creez un patern.
Etapa1: Cu fir de culoarea mustar ,am infasurat ata pe degetul mic,de 5 ori,cu grija am luat de pe deget si cu croseta de 3.5 mm am crosetat 16 picioruse simple(sc) si unit cu 1 ochi alunecat(sst).
Etapa2: Cu roz trandafiriu ,am facut 3 ochi de lant(ch) din doua in doua ochiuri anterioare,au rezultat 8 lantisoare.
 Etapa 3: in fiecare lantisor am creat cate o petala in acest mod. 1 sc piciorus simplu,1 hdc jumatate de piciorus dublu,2 dc picioruse duble,2 ochiuri de lant sa rezulte o bobita(varful) apoi din nou 2 dc ,1 hdc,1 sc si asa am procedat pentru fiecare petala in parte.Apoi am format lantisoare din 4 ochi de lant in spatele petalelor,baza pentru urmatoarele :)
 Etapa 4:Cu roz pal am creat randul doi de petale in acest mod.1 sc piciorus simplu,2 dc picioruse duble,2 picioruse triple,2 dtr de trei ori ata pe croseta,2 ochi de lant uniti sa rezulte bobita(varf),2 dtr,2 tr,2dc,1sc si am procedat asa cu fiecare petalaRezulta petale lunguiete.
Din nou am format 8 lantisoare in spatele petalelor din 5 ch ochi de lant .
 Etapa 5:Cu maron gold am format 4 petale,am atribuit cate doua lantisoare pentru o petala in acest mod...pe primul lantisor am facut 1 sc piciorus simplu,3 dc picioruse duble,3 tr picioruse triple,3 dtr picioruse duble triple de 3 ori ata pe croseta ,2 ochi de lant uniti sa rezulte bobita(varf) apoi pe urmatorul lantisor am format a doua jumatate a petalei in descrestere ,3 dtr,3tr,3 dc,1sc
Rezulta 4 petale.In spatele petalelor anterioare am format din nou lantisoare,din 5 ochi de lant
 Etapa 6: Ca in grafic am format randul 4 al patratului solid granny dupa cum este detaliat in desen.Apoi am crosetat randul 5 al patratului.
Spor la crosetat aceasta floare .
Pupici :)

No comments:

Post a Comment