Friday 21 July 2017

Patratul floral numarul 16 - Gailardia African sunset

 Bun regasit!
O noua floare "a inflorit"in gradina-paturica :D pozele cu au iesit ca in realitate,sa vedeti diferenta dintre cele cu telefonul si ap.foto(priviti poza cu floarea langa schema)
 Iata cum arata,cat e de galbena 💛💚
 Sper ca intelegeti graficul,am inceput cu :
R1cu verde deschis,primavaratic am facut un cerc magic
R2pe cerc am realizat 6 picioruse simple si incheiat cu piciorus alunecat sa rezulte cerc,
R3.pe cerc am facut 12 picioruse simple
R4 cu portocaliu am facut 24 picioruse simple
R5 cu galben am realizat petalele in acest mod,8 ochi de lant,in al 7 lea ochi am facut 1 jumatate de piciorus dublu,5 picioruse jumatate de piciorus dublu,lucrata prima si tras prin ochi alunecat cele 5 bucle ramase pe croseta,1 piciorus jumatare de piciorus dublu si prins de centru cu 1 ochi alunecat..continuat in acelasi mod cu fiecare petala,rezulta 23 de petale
R6 cu galben am unit petalele intre ele ,in acest mod.In al 4 lea ochi am facut piciorus alunecat si 2 ochi de lant in spatele petalei,apoi am prins de al 4 lea ochi al urmatoarei petale si tot asa....da o rotunjume metoda asta,petalele stau parca netezite,ca si la floarea reala.
Edit:adaug si video cu modul de realizare al petalei

 Planuiesc sa cultiv in primavara aceasta floare,este perena,multi ani rezista in gradina.
 Am fotografiat in centrul floral de langa castel.

Sper ca va place si aceasta minunata floare,este sora cu Floarea Soarelui :)
Spor la crosetat,astept comentariile in caz de nevoie ,pup xx

No comments:

Post a Comment