Thursday 20 July 2017

Patratul floral numarul 14 - Dalie pastelata

 Bun regasit ! 🌸🌸🌸
A sosit si randul Daliei "sa infloreasca"in aceasta paturica-gradina Flori de Iulie.Inspiratia a venit de la Daliile din magazinul de gradinarit din incinta unui castel.Superbe nuante aveau,acestea mi-au placut cel mai mult!
Am incercat sa combin un roz pal si doua nunate de mov.
Am pregatit un mic ghemulet  roz pal am facut ochi de lant cam 56 .Am luat un fir mov inchis si am  lucrat 14 petale micute in acest mod 3 ochi de lant,1 piciorus dublu,3 ochi de lant si prins in acelasi ochi cu un ochi alunecat,urmatorul ochi am facut un piciorus simplu,in urmatorul o alta petala si tot asa...
 Cu mov pastel,deschis am revenit la capat  si la zaza /marginea primei petale am facut un piciorus simplu si 3 ochi de lant,am prins sus in varful petalei cu 1 ochi alunecat si "coborat"cu 4 ochi de lant intre petale,apoi cu alti 4 ochi de lant m-am prins de varful petalei si coborat si urcat pana am inconjurat fiecare petala..cele 14 micute
 Am continuat cu celelalte 14 petale mari cu roz pal,respectand acelasi mod,intr-un ochi petala,in urmatorul piciorus simplu,deci pentru petala am folosit 3 ochi de lant ,3 picioruse duble,3 ochi de lant ...am continuat cu inconjuratul petalelor in acest mod 3 ochi de lant,cluster prin fata,ochi ..ca in video (de mai sus)

 In mod circular am format floarea si cu un ac am cusut de la margine spre centru si de la centru spre margine..
 In realitate culorile sunt mai vi.Am folosit verde inchis pentru patratel.
Iata florile ce m-au inspirat 🍃🌸🍃🌸🍃🌸💜💜💜💗💗💗





 Am cusut floarea de patratel in acest mod,prinsa floarea de pe sub petale,dunga aceea formata de la clustere.
Sper ca va place.Va doresc spor la lucru si astept coment daca aveti nevoie de explicatii mai multe/ajutor.
Pupici xx

No comments:

Post a Comment