Tuesday 18 July 2017

Patratul floral numarul 13 - floare de Iasomie

 Bun regasit!
De data aceasta am sosit cu un patern de Iasomie :)
Pe cerc magic am realizat 12 picioruse simple cu o nuanta galbuie. Am unit cu piciorus alunecat sa rezulte cerc.
Floarea are 4 petale care au baza a doua ochiuri anterioare cu 1 ochi anterior de unde se formeaza un colt pentru incadrerea in patrat ... in primul ochi anterior,am realizat 3 ochi de lant,1 piciorus dublu,2 picioruse triple,2 piciorus dublu triplu(firul luat de 3 ori pe croseta) apoi am realizat o bucla din 3 ochi de lant,in ochiul urmator am realizat 1 piciorus dublu triplu,2 picioruse triple,1 piciorus dublu,3 ochi de lant,cu piciorus alunecat am prins lanticul in acelasi ochi,apoi am realizat un ochi de lant care va fi baza unui lat de patrat,realizat cu culoarea verde,am ales un verde ca iarba(aceeasi culoare ca patratele de fundal)..am procedat asa pentru fiecare petala si lat de patrat.
 Am ascuns repede capetele,ca sa pot realiza repede incadrarea in patrat :)
 Printre petale si centru am realizat bucle din 3 ochi de lant,lucrate prin fata
 Am facut si o mica diagrama a petalei.Sper ca este utila.

 Era o zi ploioasa cand le-am fotografiat.Parfumate,delicate,gingase cu picuri de ploaie 💗


Spor la crosetat flori de Iasomie.Pot decora bentite,agrafe,gentute.
Succes 👄

No comments:

Post a Comment