Monday 17 July 2017

Patratul floral numarul 12 - Hortensie albastra (azur)

 A mai "inflorit "o floare in aceasta paturica-gradina!
Aceasta Hortensie imi aminteste de ziua de ieri,de briza placuta de la ocean,de cerul senin de aseara si de azi noapte,cerul de azi....incredibil,avem cer senin! 🌞
Paternul este asemanator cu Patratul floral numarul 3 - flori de Hortensie si Patratul floral numarul 6 -Hortensia mov-alb

 Verde Meadow am folosit pentru patratel.Culorile sunt mult mai vii ca in fotografii,Stylecraft are culori superbe,exact ca cele din natura.

 Am fost in Bangor,un oras turistic ,am savurat soare,briza,sunetele valurilor,am descoperit un traseu superb si admirat ambarcatiunile.
 In drum spre casa o Hortenie mi-a atras atentia,ce albastru azur!
 Cam asa a fost cerul pe inserat .Deosebit!!!
Revin maine cu Petunia si Iasomia,alte doua flori minunate.
Pupici xx

No comments:

Post a Comment