Tuesday 18 July 2017

Patratul floral numarul 11 - Petunia stelata

 Bun regasit ! 💜
Am realizat patern pentru Petunia stelata.Un soi superb de Petunie...intotdeauna m-au fascinat prin forma si culori fascinante,par pictate .
Florile erau in curtea scolii,plantate de scolarei,cu manutele lor delicate.

 De data asta am ales sa fac schema scrisa.Sper ca este usor de urmat :)
Prima etapa,formarea dungilor.
Se incepe cu un mov inchis,5 ochi de lant,se incheie cu un piciorus alunecat sa rezulte cerc,pe cerc se realizeaza 10 picioruse simple.
Pentru urmatorul rand am folosit un mov mai deschis,am lucrat in primul ochi 4 ochi de lant,2 picioruse triple si am coborat la baza cu 4 ochiuri de lant apoi in al 2 lea ochi am realizat 3 ochi de lant(baza petalelor albe),in ochiul al treilea am format o alta dunga de culoare,apoi in al 4 lea alte 3 ochiuri de lant si tot asa  pana au rezultat 5 dungi si 5 lantisoare.
A doua etapa,petalele .Am introdus croseta intre piciorusele triple apoi am realizat un piciorus alunecat,in urmatorul ochi (triplu anterior),am facut 2 picioruse simple,in urmatorul am facut 1 piciorus hdc jumatate de piciorus dublu si 1 piciorus dublu,apoi am luat ata de doua ori pe croseta si am coborat la lanticul din 3 ochi dintre dungi si am realizat 2 picioruse triple,apoi 1 piciorus dublu triplu(ata de trei ori pe croseta) si 2 ochiuri de lant unite sa rezulte un varf/bobita,din nou 1 piciorus dublu triplu,2 picioruse triple si am trecut la urmatoarea dunga de culoare in primul ochi un piciorus dublu si 1 hdc,in urmatorul 2 picioruse simple si un piciorus alunecat intre piciorusele triple anterioare ...uite asa sa format prima petala alba.
Am procedat asa pentru fiecare petala apoi am incheiat cu un piciorus alunecat,ascuns cu acul, capatul de ata .

 Seamana cu cea reala?
Am realizat patratelul cu un verde luminos,pentru cusut floarea am folosit putin verde primavaratic.
 Am cusut floarea cu tehnica"in urma acului"

 Asa a iesit :)
Apoi am ascuns capatul cam asa ,dus-intors.

 Iata Petunia !
Am fotografiat si firele ,din pacate aparatul refuza sa arate movurile .
Spor la crosetat!
Pupici xx

No comments:

Post a Comment