Friday 14 July 2017

Patratul floral nr.5 -floare de Gaillardia pulchella(Sundance sau Patura/mandala indiana)

 Bun regasit!
Iata si a 5 a floare ,o floare interesanta cu multe denumiri si legende.O floare ce poate colora gradinile,dealurile,parcurile...sunt atatea soiuri,doar cautati pe internet :)
 Am incercat sa combin culorile asemanatoare,aparatul foto nu a redat culoarea reala,am incercat cu blit sa fotografiez...
 Colorate,dantelate...sunt in parc,le admir cu drag de cate ori trec pe langa ele.

 Am inceput cu cerc magic.Pe cerc am realizat 12 hdc(jumatate de piciorus dublu)
Am unit cu un ochi alunecat.
Cu alta culoare am realizat o danteluta din bucle din  3 ochi de lant,cate 2 bucle in fiecare ochi anterior si am incheiat cu un piciorus alunecat .
 Separat am realizat alta sectiune,cea cu petale.
Am inceput cu un cerc din 20 ochi,unit cu piciorus alunecat.Pe cerc 24 picioruse duble.
 Apoi 12 bucle din 3 ochi de lant intre fiecare pereche de picioruse.
 Cu 4 ochi de lant am creat inaltimea primei petale apoi 3 picioruse triple si 4 ochi de lant de care m-am prins la baza petalei...am continuat asemanator si cu celelalte 11 petale.
 Apoi am inaltat petalele cu 2 ochi de lant,2 picioruse duble lucrate prin fata pe primul piciorus triplu anterior,in urmatorul m-am prins cu 3 ochi de lant apoi cu alti 3 ochi de lant am inaltat si procedat la fel cu 2 picioruse duble lucrate prin fata pe piciorusul triplu anterior
 Rezulta o petala cu doua curbe in varf si totusi in relief .
Am facut un patrat verde deschis si coaserea va fi la final,dupa ce unim patratele.
A urmat "ascunsul"firelor,incerc sa le ascund imediat sa nu ramana munca asta la final ;)

Am realizat si video cu fotografii .Mai usor de observat fiecare etapa.
Sper ca am explicat pe inteles.Daca aveti intrebari,lasati un coment.
Spor la creat aceasta floare.
Pupici xx


No comments:

Post a Comment