Friday 7 July 2017

Patratul floral nr.2 - trandafiras salbatic / maces

 Bun regasit :)
. In sfarsit o clipa de respiro...m-am bucurat de vacanta copiilor,de stat mai mult pe acasa,eliberat de drumurile dus-intors la scoala,dar zilele par aglomerate,musafiri care se tot anunta,auto-invita,vin si tot vin,ca le este draga familia noastra.Ieri a fost si ziua mea...m-am bucurat de cadouri si pupicei de la dragalasi :)
Am revin cu patratelul nr.2
Inspiratia de la florile de trandafirasi,flori micute rozalii cu centrul plin de stamine.
Floarea poate fi purtata si ca brosa sau accesoriu la gentute sau caciulite.
Sper ca se intelege modul de realizare ,am incercat sa fac poze in amanunt...voi adauga si modul de realizare pentru fiecare etapa.
 Se incepe cu o rozeta formata din 5 ochi de lant ,care se uneste sa rezulte un cerc,pe cerc se lucreaza 12 picioruse simple..se incheie cu piciorus alunecat
 Cu maro inchis(am folosit dark brown - Stylecraft Special DK) se creaza lanticuri de 3 ochi si se formeaza bucle prin prinderea in ochiurile anterioareApoi se mai creaza inca un strat de bucle din 6 ochi de lant,unde vom realiza petalele .
 Alegem 3 nuante de roz,de la pal/deschis la roz trandafiriu.Am ales culorile apricot,candylos,fondant de la stylecraft special dk
 Incepem petalele,6 la numar...pe al doilea rand de bucle din 6 ochi de lant,prindem cu croseta,ne ridicam cu 3 ochi de lant si lucram 4 picioruse duble,trecem pe bucla urmatoare si mai facem 4 picioruse duble ,3 ochi de lant si prindem de baza buclei,prin spate..apoi continuam aceeasi operatiune pentru urmatoarele 5 petale .Fiecare petala este creata pe 2 bucle :)
 Pentru nivelul mediu al petalei continuam cu nuanta numarul doi ,de roz.Am ales candyflos(este ca o vata de zahar,roza )
Introducem croseta jos intre petale ,facem 4 ochi de lant ,apoi continuam sa inaltam petalele cu inca un strat de  9 picioruse duble apoi sa coboram la baza dintre petale cu 4 ochi de lant,apoi urcam spre urmatoarea cu alte 4 ochiuri de lant...continuam acelasi mod pentru urmatoarele 5 petale


 Incheiem cu piciorus alunecat.
 Pentru partea superioara am ales sa folosesc un roz mai trandafiriu,fondant de la stylecraft special dk
Incepem cu 3 ochi de lant in acelasi loc realizam 1 piciorus dublu si in urmatoarele 3 ochiuri anterioare,in total sa avem pe croseta 5 bucle
 Unim si facem un piciorus alunecat apoi 3 ochi de lant si prindem cu piciorus alunecat de ochiul urmator,apoi facem 3 ochi de lant si lucram alt grup de 4 picioruse duble,unite cu un piciorus alunecat apoi alte 3 ochiuri de lant si prindem de margine

 Coboram in jos realizand 3 picioruse simple pe lanticul de ochi de la nivelul mediu al petalei,apoi ne ridicam lucrand alte 3 picioruse simple pe lanticul urmator,dintre petale si continuam sa facem cate aceeasi operatiune si la urmatoarele 5 petale

 Separat lucram un patratel solid cu un verde mai neutru(gen feriga etc) am ales sa folosesc meadow de la stylecraft
 Cam acesta este rezultatul,floarea de trandafiras rozalie .Sper sa va placa si va doresc succes! Daca aveti intrebari,lasati un coment va rog :)
Va daruiesc flori de trandafirasi,miros finut,parfumat,un deliciu pentru albinute.
Multumesc pentru vizita ,pupici xx




No comments:

Post a Comment