Saturday 15 July 2017

Patratele florale 7,9 si 10 - Margarete


Bun regasit 🌼🌼🌼🌺🌺🌸🌸🌸
Acest post este plin de petale crosetate si diafane,fragede de margarete.Florile acestea au ceva special,o anume gingasie si culori deosebite.
Acestea pastelate le-am intalnit intr-un oras ,intr-un parc micut,langa ocean.Mergem adesea acolo pentru a ne intarii imunitatea,briza face bine,este si un oras minunat ....priviti cate culori si ce frumos se completeaza!







 Si cele albe care par ca lumineaza gradinile 🌼

 Aceasta galbena cu centrul mov a crescut in sera noastra prin 2015...ne-am bucurat de prezenta ei si imi doream sa pot croseta una are sa ii semene...iata ca a venit si acest moment ,mult dorit.





 Zilnic o admira,iubea...iubeste florile,indiferent de soi,culoare



 Iata-le minunatele! Am reusit sa le incadrez si in patratel !!!


 Am inceput cu cerc magic apoi pe cerc am realizat 8 picioruse simple,am unit sa rezulte o rozeta,un mic centru ,cu un piciorus alunecat .Apoi am dublat cu 2 picioruse in fiecare ochi anterior,deci in total 16 picioruse simple.
 Am trecut la petale cu lantic din 10 ochi lucrate spre centru...din ochiul 8 am coborat in jos,deci o petala are 8 piciouse simple,apoi in ochiul urmator am facut un alt lantic din 9 ochi si am prin cu croseta de varful lateral de prima petala si realizat picioruse duble pana la baza apoi cu piciorus alunecat am prins de urmatorul ochi...se formeaza 8 petale pereche
 Am ascuns rapid capetele de ata...ce bine ca e doar atat :)
 Patratelul solid l-am realizat cam asa,3 randuri,apoi am cusut floarea de centru
 Petalele le-am prins cam asa in piciorusul 5 si 1l ,intre patale sunt 5 picioruse duble,pe margini cate patru
Am facut si video,sper sa va ajute .Mult spor pup xx


No comments:

Post a Comment