Monday 25 April 2016

Perna"Parada Lalelelor"....aproape gata! :)

 Bine v-am regasit :)
Zilele trec repede,treburile nu se mai termina....dar incerc zilnic sa fac ceea ce imi place,crosetez,tricotez,plimbat prin parc,preparat un desert....trec printr-o perioada plina cu eruptia dentara a micutei,alergat dupa ea,peste tot.A inceput sa mearga singurica de vreo 2 luni,acum parca alearga si face"ordine"pe unde trece.Ma bucur sa o vad cat de mult o bucura independenta ei,cum trage dupa ea o jucarie sau paturica si zulufii ei tresar cand paseste apasat....minune mica :)
 Am reusit cu ajutorul domnisoarei sa fac pernuta ,eu cusut,ea umplut....se bucura cand ma vede lucrand si doreste sa ma ajute,cu entuziasm.
 Iata si pernuta! Moale,moale...

 Sotul mi-a facut cadou o cana inflorata,asa cum imi place.Imi place ceaiul de fructe cu miere.
 Ce bucurie simt cand o privesc,atat de finute sant acele Lalele...

 Mi-a cumparat si fermoar,el a ales nuanta,eu i-am sugerat doar sa fie roz...pot sa zic ca operatiunea perna se aproprie de sfarsit :D
Voi incerca sa il cos manual cu firul ramas...
Va daruiesc o floricica si va multumesc pentru citirea acestui post :) pupici x

No comments:

Post a Comment