Friday 29 April 2016

Culori"calduroase"...caciula flacaului si marginea paturicii

 Bine v-am regasit :)
Frig,frig ....astept cu nerabdare zile mai calduroase.Flacaul a dorit o caciula mulata si calduroasa.Cu drag i-am implinit dorinta.Am descoperit paternul video oferit de Yolanda Soto Lopez in You Tube gasiti canalul ei cu paterne super https://www.youtube.com/channel/UC2vNl4iUpM4Z1Lxlg2BN_4Q
Caciula se realizeaza usor si poate fi purtata si de fetite cu adaugarea de floricele crosetate sau chiar dung colorate....recomand cu incredere acest patern.
Am folosit acril Bonus DK,fir calduros si croseta de 4 .

Acum 4 ani incepusem o patura ,dar intre timp s-au schimbat loturile la fire si am mai primit si niste fire fara eticheta....nu pot spune exact ce nume poarta aceste fire,doar am utilizat de la mine Stylecraft DK,Bonus DK dar celelalte nu stiu.Domnisoarei nu prea ia placut....in fine,dupa o perioada de"odihna"in debara am zis sa fac un bine,sa particip la o actiune de caritate pentru bebelusii din India simt o bucurie launtrica ca pot face un bine....vor rezulta 2 paturici.
La bordura m-am cam framantat putin,dar am reusit cumva sa adaptez....inspiratie din doua surse 5 Crochet Edges You Should Know a 2 varianta ma atras,pare ca se asorteaza stilului granny si o sursa video creata de Bella Coco  CROCHET: block edging tutorial | Bella Coco
Varianta mea o voi prezenta intr-o noua postare odata cu paturile finalizate :)
Pupici x pana data viitoare!

No comments:

Post a Comment