Friday 19 February 2016

Buchetul de narcise...si un botosel pentru printesa casei

 Bun regasit!
In aceste zile am simtit puterea culorii galben...luni primise un buchet de boboceii de narcise,atat de verzi ca ma intrebam daca vor inflorii,dar....priviti sunt ca un soare!
Mi-au dat energie sa trec peste o zi friguroasa si problemele de sanatate ale sotului meu;doar sa aplecat sa-si lege sireturile si a ramas intepenit de spate,a urmat consultul la urgenta,medicatia si un masaj terapeutic....sper sa isi revina.Aveam planuri pentru duminica.

 Gerul a conturat vegetatia intr-un mod deosebit.Atatea forme si contruri si atata frumusete...






 Narcisele....din nou ele :) ...mi-au strecurat asa o dorinta in inima sa le prelungesc existenta crosetand ,botosei pentru micuta familiei,printesa cea mica.

 Este incantata,il tinea strans in manute si atingea floricica cu degetelele :) cu greu am reusit sa pozez ...
 Urmeaza celalalt botosel sa il realizez...sau il aduce printul :))

 Iubeste florile draga de ea,este grijulie,le studiaza atenta,atinge cu delicatete :)

 Si iubeste cartile,sa i se citeasca...este atenta la carti dar si la expresia si vocea noastra cand ii citim.De multe ori aduce carti si incearca sa se strecoare la careva in brate....o dulceata de fetita.

Pana data viitoare voi croseta si perechea botoselului,probabil voi realiza si paternul :) ...pupici xox

No comments:

Post a Comment