Saturday 15 February 2014

Valentine....2014

Valentines day.....oficial este o zi pe am,dar eu o sarbatoresc zi de zi ;)

 Copii sant in vacanta si incercam sa petrecem timpul frumos;deocamdata prin casa,vremea este capricioasa;a nins zilele trecute dar zapada sa topit rapid,ploua zinic,vant puternic si totusi e bine la noi fata de ce este in preajma oceanului...
Deci,sa trec la ....povestit :))
Am facut o ghirlanda,cu trandafirasi,deocadata decor la semineu,apoi va ajunge in camera domnisoarei mele,insotita de o patura crosetata cu astfel de trandafiri.
Decorul rezista,deci micutul familiei il indrageste,el doar le admira si miroase lumanarile,asta imi da curaj sa continui ;)
 Si.....i-am rasfatat cu biscuitei,un deliciu dupa o reteta de UK ,voi mai face.
Reteta aici: http://allrecipes.co.uk/recipe/6754/valentine-cookies.aspx
 Am primit flori si ciocolata de la iubitu` sot :)
......si am crosetat floricele si o inimioara....vor mai urma,fac parte dintr-un proiect-decor.
Va multumesc pentru vizita.
Sa fiti iubite/i! xox

No comments:

Post a Comment