Friday 17 January 2014

Pernuta mea....partea finala! In sfarsit am pernuta mea! :)

 Adorabila....ce frumos sta ea in scaunul meu de lucru :)
 Pot sa schimb ce parte doresc....
 Asa am cusut superba floare africana :) cam migalos dar....a meritat!

 O bordura de vreo 3 randuri....


 .....apoi prinsa in colturi ,perna sta fixa in fata de perna crosetata,acum....
 Oh,iar aceasta este o surpriza din partea fiului meu cel mare.....la scoala au plantat bulbi,el nu stia ce fel de bulb este,ce fel de floare,atat a zis,sa o las afara in curte! Dar surpriza a inmugurit.....este o Zambila si abia astept sa o vad in toata splendoarea ei,sa-i vad culoarea,sa-i simt parfumul.....am adus-o in bucatarie de vreo 2 zile si pare sa creasca mai rapid.....curand,foarte curand va inflori :)

No comments:

Post a Comment