Saturday 3 November 2012

Halloween...vesel

 Am inceput ziua cu o plimbare prin oras,am cumparat doua crizanteme la ghiveci pentru fereastra din bucatarie(voi revenii cu detalii dupa ce aranjez,vreau sa ma bucur de flori si iarna)...apoi ca sa scurtam drumul spre casa am trecut prin centrul comercial,unde am fost surprinsi sa vedem activitati de halloween gratuite,pictat si pozat....copii au fost foarte bucurosi:)

 Si mititelul David a primit un bostanel pe obrajorul lui dragalash :)
 Poza aceasta imi este foarte draga....au primit si una profesionista ,printata...
 Iepuras coconas si vanator de paienjeni  :)
 Am vrut sa gatesc multe ,specifice de Halloween dar nu mi-a reusit placinta cu bostan,apoi copii nu vroiau mancare decorata ...si am facut ce le place lor...pandispan"noapte si zi"

 ...supa de morcov si morcov purpuriu cu fidea
 chek de carne

 ...s-au si distrat ....eu pozandu-i :D













A fost frumos,intim,in familie....asa cum ne place :)

Multumesc pentru vizita...pup :xx

No comments:

Post a Comment